fredag den 6. juli 2012

28+0 - graviditetsstatus - Ferie med mine drenge!

Baby i maven uge 28. Findes HER




Så rundede jeg de 28 uger og nu er der ikke langt igen, synes jeg! Dejligt at tiden går så hurtigt. Jeg er desuden trådt ind i 3. trimester nu!


Ikke meget er sket siden mit sidste indlæg om 'Graviditetsstatus'. Til gengæld er der noget at fejre. Daniel og Hannibal har nemlig fået ferie fra i dag af, og hele tre uger frem! Tre (forhåbentlig) skønne uger med mine to/tre drenge! Det bliver helt fantastisk. 
Ferien kommer til at byde på sommerhus, bedsteforældrebesøg og meget mere... Spontanitets-ture bliver der i hvert fald også plads til! 


Nå, men her er lige et billede af mit view i aften



Og Daniels view i aften...






Vi slutter aftenen af med film og 2 gange snueknuser:




God weekend (eller ferie, hvis I skulle være så heldige) til jer alle!

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Tillykke med at du er kommet ind i 3. trimester :)

Anna sagde ...

Jeg elsker Kia på ferie - der kommer så mange hyggelige indlæg fra dig! God ferie - en spontanitetstur til Kbh ville være stort :-)

Kia sagde ...

Anette: Tak! Det er rart.. så er man jo 2/3 del igennem :)

Anna: Ihh, du' sød! Lover at lave nogle hyggelige indlæg! Ja, spontanitetstur til KBH ville være great! Håber jeg har råd ;)