tirsdag den 18. august 2015

Billedspam fra et år!

Så kommer der lige lidt billeder gennem sidste års tid. Vilkårlig rækkefølge :) Håber I stadig læser med derude! 


Sommerhusturen gik i år vestpå. Her ses 2 af mine 3 drenge boltre sig ved vandkanten. Vesterhavsbølgerne er lidt for store for små drenge at bevæge sig helt ud i. 

På samme tur. Der nydes lækkert fra bageren. Det er vel ferie???

Hjemmelavet 'Hot'er' alla Daniel. Yum!

Sommerferien bød også på hyggeligt selskab i venners sommerhus. Her et billde af den lækre koldskåldessert. 

Hannibal fik et voldsomt allergisk udbrud, som vi ikke anede kom fra??? Vi havde forinden længe snakket om at anskaffe os en lille killing, fordi begge unger er vilde med dyr. Både Hannibal og Jonathans bedsteforældre på begge sider har kat og der har ALDRIG været tegn på allergi. Vi tænkte han nok var allergisk overfor pollen eller noget i den dur. Da vi fik katten, havde vi lige haft Hannibal til læge for at få taget blodprøver - vi ville sikre os, at det ikke var katte han havde allergi overfor. Efter en uge med kat (og ingen tegn på allergi) fik vi dog en besked fra lægen om, at han hverken kan tåle hund, kat, husstøvmider eller græs. Det var noget af et slag i maven. Øv! Så efter en uge med kat, måtte den tilbage til min bror, som vi havde fået den fra. Surt show, men ungerne tog det i stiv arm!

Her nyder jeg en sidste stund med den lille Sophia (som Hannibal havde opkaldt den). :(

Vi har også været en tur i Cirkus Summarum

H og jeg har været på vores årlige KBH-tur. Her jammes der med onkel Thomas (min søsters kæreste)

Jeg har nydt lækre bananpandekager. 2 æg til en banan, lidt havregryn, lidt salt, meget lidt mælk - blendes - laves. Tak søster for det fif!

Vi har haft farlige løver i huset!!!

Vi har sørme også holdt nytår med gode venner :)

Bogormen Jonathan!

Vi laver lækkert mad som altid. Her kartoffelsuppe med bacon!

Skøn morgenstund!



Elsker at købe nyt tøj og tage billeder af det. Så kan man kigge tilbage og huske følelsen af lykke ;)

(Beklager at det slører). Min far fik i dec. 14 konstateret kræft i tyktarmen. Det var noget af et chok for os alle. D. 23. dec. blev han opereret og d. 10. jan. 2015 blev han erklæret rask! Uden kemo og det hele. Her ses han med ynglet. Dejligt billede. 

Jonathan er den største dyreelsker. Både de levende og dem af legetøj hitter. Her ses samlingen, der iøvrigt er blevet større siden!

Smuk forårsdag ved havnen i Århus! 
Stakkels lille Jonathan blev ramt af en fæl lungebetændelse. Så den stod på penecillin i en uge og ellers tog det lidt over to uger at komme ovenpå igen. 

I mellemtiden lærte vi den ældste at flyve!

Skoldkopperne fik ramt Hannibal!

... Men han havde kun to dage med feber, så selvom kopperne var der, havde han masser af energi. Her ved kærlighedsbroen i Århus!

Et par uger efter H's udbrud, blev J ramt! Han var MEGET hårdt tilredt og det tog lang tid at komme  ovenpå!

Lige et lækkert badebillede at slutte af på. Det er virkelig sommer for mig, når man kan bade i badekar eller bassin ude i det fri! Jeg elsker det!

Det var lige billedespam fra min side, men det kan også kun være på sin plads efter et års pause! 


2 kommentarer:

Anna sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen:-)

Kh
Anna

Kia sagde ...

Tak søde Anna :)