søndag den 1. januar 2012

Netto har alt!

Dette er mit første indlæg i 2012! 
Efter en vellykket og hyggelig nytåraften, bød 1. januar 2012 for det første på, at Daniel og jeg sov længe... Ikke bare 'småbørnsforældre-længe', men LÆNGE! Daniel vågner 10.30 og siger.. 'Skat... Klokken er 10.30..!?'.. Hvorefter vi farede ind til Hannibal, som bare sad og smilede i sengen. Tak for det Hannibal... Det har lige gjort 1. januar 2012 lidt mere overskuelig :) 
Ud over det gik turen i dag til noget så sindsoprivende som Netto. Men ikke bare hvilken som helst Netto! THE Netto! Min mors Netto!


MIn mor køber altid alle mulige ting, man ikke anede man mangler. Alt muligt forskelligt kommer hun hjem med, eller giver væk eller køber til gave. Og hver gang jeg spørger hende; 'Ej, hvor har du købt det??', kigger hun bare med et skævt smil og siger 'Neddo..' sommetider efterfulgt af 'Neddo har ALT'. 
Det har hun jo så ganske ret i... Men ikke alle Netto'er har alt. Kun hendes Netto. Det fik vi også at se i dag... 
Ej, okay, det her indlæg er måske liiige lidt for husmor agtigt lige nu, men jeg er simpelthen overvældet over hvad den Netto har og MÅ derfor dele det med jer!!


Der var blandt andet 4 Melamin-skåle med låg til 89,-

Små Melamin-krus til 6,- stykket!
Jeg elsker de her Melamin ting og blev derfor glædeligt overrasket da Netto havde et lille udvalg af det til ikke så mange penge!
Desuden fik vi en masse andre ting med hjem, til heller ikke så mange penge :) Tak Netto.. eller skulle jeg sige 'Neddo... de har alt'

Nu sidder vi så og nyder de sidste timer inden hverdagen banker på igen!

Håber I er kommet godt ind i det nye år?


Ingen kommentarer: