torsdag den 23. februar 2012

Vaccination - MFR - valget!

Kan I huske indlægget HER? Jeg gik i et etisk dilemma, om Hannibal skulle have sin 15 mrd. MFR vaccination. En masse forskellige ting talte for og imod. 


Jeg aftalte en tid med lægen i denne forbindelse, da jeg simpelthen var i syv sind. 
Det var en rigtig god samtale jeg havde med lægen. Hun var meget objektiv og forstående for mine tanker og tvivl, og syntes det var fornuftigt at forholde sig kritisk til sådanne ting. 


Efter denne samtale og en masse tanker frem og tilbage og en anden faktor, som jeg vil komme tilbage til i en andet indlæg (stay tuned ;) ), kom vi frem til den beslutning at Hannibal skulle vaccineres. Og det blev han så i dag :) 




Det var faktisk en lettelse at få det overstået. Bare det, endelig at tage en beslutning nedsatte stres-niveuet en del.
Nu er det gjort og jeg er ret sikker på, at det var den rigtige beslutning.



Ingen kommentarer: