lørdag den 24. marts 2012

Kæresteweekend - skudt i gang!

Vi har sørme lagt kæresteplaner i denne weekend! Hold da op hvor har vi glædet os. Planen var at sende Hannibal afsted på weekend hos farmor, mens den står på hygge, kaffe, Café burger og koncert i aften. 


Jeg har lige sagt farvel til den mindste dreng i huset, som trillede afsted med far, på vej hen til farmor! Kommer til at savne ham. Kan jeg dog vente med at se ham heeeelt indtil i morgen!!?? ;) Selvfølgelig kan jeg det, for vi har jo kæresteweekend! jubiii...


Nu må vi så se hvor meget af det, vi havde planlagt, rent faktisk bliver en realitet. For en realitet herhjemme er, at Daniel har en smule feber og jeg har ligget med dårlig mave/kvalme hele natten.. Great! Men vi er positive og tager dagen et skridt hen ad vejen. Vil vi blive hjemme og slappe af, så gør vi det. Vil vi ud og spise, så gør vi det. Vil vi til koncert, så gør vi det. Vi kan gøre liige hvad vi vil sammen. Bare os to... Daniel og jeg :)



Ingen kommentarer: