tirsdag den 27. marts 2012

Hjemmelavet kartoffelsuppe, forår og baby

Sikke en skøn forårsdag det har været i dag. 
Da jeg kom hjem fra skole kl. 11, åbnede jeg terassedøren, vinduerne og satte 'Catpower' på anlægget mens jeg skrællede kartofler! Oh, joy! Forår, du er kommet og vær sød at blive hængende bare lidt endnu :)


Som tidligere nævnt, så har jeg lavet en lille urtehave i baghaven, som I selvfølglig ikke skal snydes for at se billeder af :) 
Her til aften, tog Hannibal, Daniel og jeg en lille hygge-tur i haven, hvor der både blev vandet blomster og sparket til bold, alt imens den sidste aftensol blev nydt med bare tæer og kamera.












Kan I fornemme 'bulen' på maven? Synes lige pludselig den begyndte at poppe ud ;)




Er de ikke bare skønne de to drenge? Det synes jeg i hvert fald :)


Desuden fik vi hjemmelavet kartoffelsuppe med hjemmelavede rugbrødscrutoner og purløg fra egen have. Det er en ret vi har lavet mange gange, men den er ret så lækker og ret forårsagtig, så den fortjener lige et billede i indlægget også.






Og tækt sig, på en smuk forårsdag, som i går, fik vi at vide, at vi har en sund og rask lille baby i maven. Vi var nemlig til første scanning. 
Det var en god oplevelse og jeg var endda længere henne end beregnet. En hel uge. Dvs. jeg i dag er 13+4 uger henne. Termin er altså 28. september 2012, godt en måned før Hannibals fødselsdag :) 


Vi fik selvfølgelig de obligatoriske scanningsbilleder med hjem, så dem skal I da også se... 






Livet er da skønt, er det ikke? 



4 kommentarer:

Lærke sagde ...

Noh noh! Ikke d. 28. september! Selvom det er en fantastisk dag :)
Og sikke en fin mave - jeg mente jo nok jeg kunne se den sidt :P

Anna sagde ...

Smuk mave, smuk baby! Knuser til jer alle 3 (4)

Hverdags Jam sagde ...

Det var dog en helt igennem fantastisk terminsdato. Så ved vi jo allerede, baby skal hedde Carina, hvis det bliver en pige ;-)

Og jeg er slet ikke i tvivl om, I vil elske, at der omkring 23 måneder imellem børnene. Vores har så meget gavn og glæde af hinanden. Det er SÅ skønt.

Og ikke mindst; skønt skyggebillede af maven.

Kram

Kia sagde ...

Tak søde piger, for jeres varme og dejlige kommentarer :)
Lærke: hehe...

Anna: Tak for de rosende ord :)

Carina: Jeg vil meget gerne høre mere om det, med den lille aldersforskel mellem børnene. Det var/er jo vores store bekymring.. er det FOR tæt?? Men dejligt at du skriver, at de har glæde af hinanden! Det håber vi også de to her får.