mandag den 20. maj 2013

Mini-(pinse)ferie i billeder!

Jeg ved godt det ikke er sådan rigtig ferie og at det bare er en helligdag i dag, men jeg synes denne weekend har føltes som en ferie, så derfor har jeg altså døbt den mini-ferie. 
Daniel bliver ved med at sige "Ja, eller bare helligdag", når jeg siger at vi har da hygget os i denne ferie. 
Jeg synes i hvert fald vi har lavet en del og tilmed haft en dag med rigtig godt vejr, hvor vi kun har siddet i haven hele dagen og hygget os. Det er der da lidt feriestemning over, ik'? 

Her kommer endnu engang en lille billedspam over FERIEN:

Hele sidste uge, da jeg hentede H, gik vi, på vej hjem, lige hen over en del vandpytter. 3 af dagene skulle Hannibal hjem og have tørre bukser på og en af dagene kunne vi hælde en halv vandpyt ud af begge gummistøvler. Det er fantastisk at være barn! 

Hannibal 'ordner' Pappis cykel med en hammer :) 

Lørdag var det sommer. I hvert fald i vores baghave! Hele dagen var vi ude og nyde det skønneste vejr. Ungerne var helt kulrede, da vi kom ind om aftenen og var svære at putte.. Måske lidt solstik?? 
Der nydes æbler under halvteltet 

Og melon :)

Pappi tog skåneærmerne på og lavede en lækker chokoladetærte med creme i. Det var æ så ring endda! (på dansk = den smagte skønt)

Nam!

Havebordet..

Hannibal optaget af en bog han fik af en af Pappis gode venner. Kan afsløre den handler om hvor maden bliver af ;)

Der bliver plasket med vand igen igen.. her i haven..

Og her i Kattegat Centret (jep, vi var afsted endnu engang). Lige en lille bemærkning fra dagen. Der var mange børn og børnefamilier ude og lege i vandbassinerne med plastikbåde, mm. og konstant høre jeg forældre (nok mest mødre) sige til deres børn; 'NEEEJ, du må ikke blive våd', 'Skoene må ikke få vand på sig', 'lad nu være med at plaske jer sådan til' osv. Hvilket fik mig lyst til at sige til Hannibal; 'Plask nu til! Du må gerne blive våd, vi tørrer bare dine sko'. Det er jo SÅ FEDT at få lov til netop at plaske og blive våde. 

En blev træt i bilen på vej hjem

Og det var han ikke ene om.. 
Hannibal har placeret sine hajer og sin 'lillefin' (delfin) under computeren...??? 

Smukke blomster fra haven. 
Alt i alt en rigtig skøn mini-ferie! 
Jeg håber inderligt på at vejret vil forbedre sig de næste par dage. Er SLET IKKE færdig med at sidde i haven og hygge! 


Ingen kommentarer: