søndag den 26. maj 2013

Weekenden i billeder og ord

Denne weekend har været en slags ambivalent weekend. Vi har hygget os. Meget. Og det har været hårdt. Meget! (læs indlægget om Lorteliv). 
Men jeg tror det bedste i denne weekend må have været alt den tid, vi har tilbragt udendørs. Vi har nærmest ikke været inde, pånær om aftenen. Og jeg har endda fået en masse sol i ansigt og på skuldre. Skøønt altså! 

Lørdag tog vi en tur på noget der hedder dyrelegepladsen, hvor der skulle fodres kaniner. Vi havde taget en lille madpakke med til H og kaf' til de voksne. 










På hjemturen blev de trætte storerbror-ben sat op i barnevognen og lillebroren fik et par krammere. (Ps. det smeltede ellers forældrenes hjerter.. Tror vi tog omrking 20 billeder af dem, men skal nok nøjes med at smide et par enkelte stykker ud her ;) )



Da vi kom hjem, blev der spist frokost, hoppet i trampolin, nydt have, slået græs med ny græsslåmaskine fra mormor og morfar, leget i sandkasse og kørt på scooter.











Og så gik den lørdag ellers. Det var nok den dag der egentlig var hårdest, da Jonathan natten forinden synes det var noget så fedt, at vågne og græde hele tiden. Suk. Men nu hvor jeg sidder og kigger på billeder fra dagen, kan jeg konstatere med mig selv, at vi da egentlig fik hygget os trods alt. Ja, jeg tog selvfølgelig heller ikke billeder, når Daniel og jeg skændtes, når Jonathan vrælede eller hjemmets kæmpe rod... Hvilket også fyldte meget den dag.

I dag søndag, har vi slappet lidt mere af og nydt solen i haven. Daniel har, det meste af dagen, slebet et par stole, men der blev også tid til RIGTIG græsslåning og en lille løbetur med ungerne i croozeren. Hannibal udstyret med popcorn og iPad og Jonathan udstyret med sut og hagesmæk (ja, det er pt yndlingslegetøjet..??).






Nu er ungerne puttet og jeg sidder med benene oppe og slapper af og frygter lidt for natte-roderiet. Alting er bare perioder med babyer siger jeg til mig selv konstant, men pyha.. når man så lige er i en træls periode.. suuuk!! 

Mere sol tak, så jeg kan få et boost af D-vitaminer :)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ligge dyrelegepladsen?

Kia sagde ...

Den ligger i Århus V