mandag den 26. august 2013

En tur i skoven

I sidste weekend havde Daniel nogle arbejdsopgaver for, så for at give ham lidt ro til det, besluttede jeg at tage Hannibal en tur med ud til mine forældre. De bor lige ved siden af en skov. Som barn tog jeg tit ture op i skoven og især om vinteren er der enormt smukt og det er nærmest gået hen og blevet en tradition, at gå en tur derop juleaftensdag eller dagene omkring. Dog er alle årstider smukke i den skov.

På vej ud til mine forældre med bus og en glad dreng

Da vi stod af bussen og gik et stykke, kom vi forbi en lille legeplads. Det var et hit.




Vi kom også forbi en stor bunke træstammer. Jeg syntes det så så fascinerende ud...

Der bliver leget med lego inden turen går til skoven

"Kom Hannibal"

Morfar finder ting i græsset..

En lille uskarp frø 

"Se træerne morfar"

En bille fundet i skovbunden. Helt glimtende og blå var den på maven..


Endnu en lille frø



Skøn dag


Ingen kommentarer: