lørdag den 11. august 2012

Hjemmelavet brunch er bare bedst!

I denne uge, havde Daniel og jeg snakket om at tage en tur ned i byen og 'brunche' sammen med Hannibal. Vi snakkede frem og tilbage om, hvor det er fedest at tage hen og kom til den konklusion, at det faktisk kunne være endnu federe at lave et stort brunch-bord her hjemme! 
Det er billigere og faktisk MEGET lækre. Jeg synes Århus halter lidt, når det kommer til brunch på caféerne. Det er sjældent man får en brunch, der bare er lidt anderledes end det sædvanlige. Så kan man ligeså godt lave det selv. Der findes dog få steder jeg nyder at tage ned og spise brunch. Bl.a. Café Ministeriet og Gaya, men ellers synes jeg, at det er sparsomt hvad Århus har at byde på. Det er sgu meget det samme.. 

Nå, men tilbage til hjemmelavet brunch på en solrig lørdag.



Røræg til højre i billedet

Luksus nutella i forgrunden

Friske bær

Hjemmebagte boller med havregryn og gulerødder

Lidt levende lys

Bacon!

Blomster fra haven

Hjemmelavede pandekager med vanilje

Skæreost, Port Salut og chorizo

Latte til Pappi

Latte til mig
Det smagte fantastisk det hele, men ærger mig over, ikke at kunne spise så meget som jeg troede. Men der var jo også mad til mindst 4 mand. Tror vi har givet ca. 200kr. for ALT det her! Og så er der endda rester.. 

God lørdag til jer :)


1 kommentar:

Ida Marie sagde ...

Nøøøj, bliver da helt misundelig! :) -og sulten ;D