mandag den 28. juli 2014

Livet på det sidste… (resten af ferien)

Jeg prøver ihærdigt at holde liv i bloggen endnu. Min kærlighed til denne digitale dagbog er stadig stor og nostalgien ved at kigge tilbage på gamle indlæg, giver mig motivation til at blive ved med at lave en masse indlæg.

I dette vil jeg (endnu engang) spam'e med billeder fra ferien. Ungerne startede i dag i henholdvis vuggestue og børnehave, efter 4 ugers ferie. Peew, det var en hård opstart med tudeture og trætte unger, men de klarede det bravt og er dejligt trætte i dag ;) 

Jeg har stadig en lille måned tilbage (MÅ være belønningen for et ekstremt hårdt år) så jeg går og tuller med mig selv og nogle småprojekter. Noget så kedeligt som at rydde ud i gamle papirer mm., er ikke så meget værd at skrive hjem om, dog en stor nødvendighed, når man efterhånden har været igennem forskellige studier i sit liv. 

Nå, men vi kom fra den dejlige ferie-billedspam:

Sol og varme dage er unægteligt noget, der har præget denne sommer indtil videre. Det nød/nyder vi godt af i haven.

Spontan nabo-hop after aftensmaden hører sig vidst også til i ferien..

"mor skal vi ikke lege at jeg er ridderen og du er prinsessen??"

Kolohygge hos dejlige venner

Klar til endnu en dag i haven. Denne gang med ridder Jonathan

Vi tog en tur til Ebeltoft en fredag efter Papi havde fri. Vi har hvert år været forbi Ebeltoft i vores sommerferie og denne gang skulle ikke være en undtagelse.
Jeg kan dog desværre ikke prale af, at det var den sjoveste tur i år. Trætte, sultne børn og ingen steder vi kunne beslutte os at spise, samt en ubærlig gloende hede er vidst nogenlunde opskriften på en tur i helvede.
Det endte dog godt, da vi efter maden kørte en tur hen til stranden tæt ved centrum. Her blev der badet og soppet til den helt store guldmedalje. Det er sådan noget der gør, at jeg elsker sommer (og især FERIE)
 




Ferier kan også bruges til spontane aftensmads besøg

Nyanskaffet hjemmesyet sækkestol fra siden på facebook 'Gives bort - Århus'

Og her til sidst; et meget sigende billede af Hannibal, der just er hentet fra den første dag i børnehave efter ferien <3 
Jeg håber, jer der læser min blog, nyder disse feriebilleder ligeså meget som jeg selv gør. Jeg har haft en fantastisk ferie med mine drenge og har faktisk helt ondt i maven over, at den lakker mod enden :( Godt der kommer endnu en sommer og endnu en ferie om et lille år…


Ingen kommentarer: