tirsdag den 20. december 2011

Varme om hjertet

Jeg ville selv mene, at jeg er ret beskeden og let at gøre glad. Jeg bliver ofte rørt (mest inde i mig selv) over få ting i livet og det synes jeg egentlig bare er dejligt!


I denne måned har især to ting varmet i mit beskedne hjerte. 


Jeg skulle ses med en veninde, efter lang tids forsømmelse af venindeskabet, til kaffe og snak. Sørme om hun ikke har et lille flettet julehjerte med til mig... Armen altså... Måske lyder det ikke af meget, men for mig betyder det en del. Tænk at hun lige tænkte på mig da hun lavede det og tænk at hun lige syntes jeg skulle have det :) Sådan noget gør mig glad!





Sikke den pynter på mine hylder :)


I dag kom der så et brev dumpende i postkassen. Ikke bare et hvilket som helst brev, men et julekort!!
Jaaaa!! Jeg får næsten aldrig julekort!! Dette her var tilmed et personligt, meget rørende julekort! Igen, blev mit beskedne hjerte varmt og fyldt med glæde. Tænk at jeg lige skulle have et kort med så mange søde ord i. 


Tak Anna!





Det skal nok blive en god jul i år :)



1 kommentar:

Anna sagde ...

Det var skam så lidt søde Kia - glad for jeg kunne varme dig lidt i denne kolde tid :-) Rigtig god jul til dig og drengene, glæder mig til vi ses i det nye år.