onsdag den 30. maj 2012

Damn you graviditet!

Jeg har engang set i et program om 'livet i livmoderen', at når man har kvalme, så er det fordi at kroppen helt automatisk frastøder det, som barnet ikke har brug for. Det samme gælder om 'cravings'. Mit barn har åbenbart brug for pølser hele tiden! Ligesom Hannibal... Jeg har simpelthen den sygeste cravings for pølser! Ikke ligefrem det der gavner mest når man ikke må tage så meget på.


Her igang med at tilberede min craving..
Normalt spiser jeg nærmest aldrig pølser. Jeg kan som sådan godt lide pølser, men jeg skal ikke have for mange af dem... medmindre jeg er gravid... 


Jeg husker tydeligt sommeren 2010 da jeg ventede Hannibal og når mine piger spurgte om jeg ville være med til lidt grillhygge i botanisk. Det første jeg tænkte var bare 'YES!! Så kan jeg få grillpølser'. Jeg kunne simpelthen ikke få nok!



4 kommentarer:

betine sagde ...

Ai, hvor sjovt... Jeg måtte også bare have pølser første gang, jeg var gravid... Grillpølser, svensk pølseret, pølser pølser pølser... Og så. Lige pludselig var det bare det klammeste i hele verden. Det er altså underligt :)

Kia sagde ...

Ja, det er faktisk også sådan jeg lidt har det... Efter pølserne er blevet indtaget bliver de hurtigt ulækre igen... Hmmm...

Cristine sagde ...

OK? Hvad er det liiige med de pølser? Er jo selv gravid og spiser pølser flere gange om ugen... WTF?

Gad vide om det er en sammensværgelse?
:-)

Kh. Cristine

Kia sagde ...

Ja, det er da utroligt! Men rart nok at jeg ikke er i samme (pølse)båd ;)