mandag den 21. maj 2012

Hygge hos mormor og morfar og vand i haven!

Det har været en skøn mini-ferie hos os. Afslapning kombineret med en masse planer. Det er den perfekte kombi hvis du spørger mig. 


I fredags tog vi hjem til mine forældre. De bor rigtig dejlig idyllisk og smukt på landet, og det er liiige hvad der falder i god jord hos lille H. Han elsker at være ude hele tiden og når man tilmed kan komme en tur i skoven og nyde de smukke forårsblade, så er der ikke et øje tørt :)
(Jeg advarer mod 'Morten Korch' -idyllisk og 'naturlig' billedspam)



















Hannibal er desuden enormt glad for vand. Uanset om det er i badekar, svømmehal eller vandpytter. Så i dag, besluttede jeg mig at hente ham lidt tidligere fra dagpleje, så vi sammen kunne nyde det gode vejr i haven, med vandkande, varme og en masse vand i balje... 











... det bedste er selvfølgelig at hælde alt vandet ned over sine fødder... De største fornøjelser er nu gratis! 


Det er rart med et par gode dage i en ellers halv-stressende hverdag. Eksamen (kemi) hænger over mit hoved og jeg frygter, som aldrig før, hvordan dennne skal gå. Det er første gang, jeg sådan decideret har skulle bruge en eksamen til noget konkret. Derfor er det yderst vigtigt, at jeg består. 
Jeg lavede en 'prøve-eksamen' med min kemi-makker i dag i det emne, jeg er mest usikker i. Det eneste emne, som jeg føler jeg kunne dumpe på. Og denne prøve-eksamen gik heller ikke just derudaf.... Hvilket nu gør mig endu mere nervøs, usikker og sørgmodig... Jeg mister helt håbet, selvom jeg har styr på alle de andre emner. Jeg er SIKKER på jeg trækker det her emne til eksamen... jeg trækker altid det jeg er mindst sikker i. Derfor skal jeg bruge de kommende dage, på at sætte mig helt ind i det, så jeg forhåbentlig kan fjerne noget af usikkerheden.
Suk!!



7 kommentarer:

PJ sagde ...

Ring dog til Ø! ;)
Iiihh, kunne også lige gå en tur i skoven! :)

Kia sagde ...

Nå ja, sgu da!!! Havde helt glemt Ø! Jeg ringer til ham i morgen...

Anna sagde ...

Det kommer til at gå super! Held og lykke og masser af tanker! Knus

Hverdags Jam sagde ...

Åhhhhh.... Sikke dejlige billeder! det ser super dejligt ud.

Og ville det være totalt latterligt at skrive nu - hvor du allerede har været til eksamen - en dårlig generalprøve giver en god præmiere :-)
Det levede du da helt op til.

Kram C

Kia sagde ...

Ja, det er altid hyggeligt at komme 'på landet' i alt slags vejr :)

Og tak! Jeg gjorde mit bedste! Sikke en lettelse :)

Cristine sagde ...

Gode billeder!

Kh. C

Kia sagde ...

Tak :) Det var også nogle gode dage