fredag den 25. maj 2012

Græd hele vejen hjem...

... af ekstrem lettelse! 


I dag var der jo kemi-eksamen! Og ja, det gik godt.. meget godt endda! Endte med et 12 tal, som jeg ikke engang havde turde håbe på!
En blanding af mangel på søvn, hormoner og kæmpe lettelse gav pludselig tårerne frit løb, så da jeg nåede hjem med hævede øjne og tårer ned ad kinderne, troede Daniel selvfølgelig med det samme, at jeg havde dumpet, men kunne så med lettelse fortælle ham at det var gået over alt forventning! 




Nu vil jeg nyde sommeren et par dage inden næste eksamen banker på!


:)

9 kommentarer:

Hverdags Jam sagde ...

DU ER SÅ SEJ!!!!!

Kram C

Lærke sagde ...

Tillykke! Du er megasej!

Kia sagde ...

Tak skal I have :)

Anonym sagde ...

Kære Kia

Jeg har fulgt lidt med i din blog, da vores liv minder noget om hinanden :) jeg er 24, mor til to (på 2 og 9 måneder) og jeg har også søgt ind på jordemoderuddannelsen (dog i København, hvor jeg bor) og skal selv til kemi-eksamen den 21.! Jeg håber at jeg klarer den ligeså godt som dig!! :)

Kia sagde ...

Nej, hvor sjovt! Held og lykke med din eksamen! Har du selv en blog?

Anonym sagde ...

Nej, jeg har ikke selv en blog, men det kunne da være at man skulle overveje det...

Hvordan gik din eksamen? Var det lettere end du havde forventet? Og var der nogle fra dit hold der dumpede?

Kia sagde ...

Ja, overvej det da! Det er meget hyggeligt :)

Jamen som du kan læse i indlægget, så gik eksamen jo godt ;) Jeg synes også selv det var en fin præstation, så var godt tilfreds. Mht. om det var lettere end forventet, vil jeg sige, at det var meget som forventet. Vi havde lavet en del 'prøveeksaminer' på klassen, så man fik et godt indtryk af, hvordan en eksamen kunne foregå. Desuden havde jeg læst rigtig meget op på det og kunne alt til mindste detalje, så det var jo 'let nok' at gå op. Det var kun nervøsiteten, der var mit store problem. Hvis du bare kan alle dine rapporter grundigt, så burde du også bestå :)
Jeg ved faktisk ikke om der var nogen der dumpede, men der var 8 der fik 12, så vidt jeg ved, så vi havde et godt snit i klassen..
Håber det var lidt hjælp til dig?! Hvornår skal du op??

Anonym sagde ...

Nu ser jeg at du også har læst til lærer. Det har jeg også. Det var da utroligt :)

Jeg skal op den 21. Jeg har læst det på nettet mens jeg har været på barsel med den mindste, så jeg er lidt spændt på hvor meget jeg egentlig har fattet! :)

Kia sagde ...

Spændende! Har du ikke været til de obligatoriske forsøg man laver rapporter til? Det ved jeg man skal, selvom man læser hjemmefra :)
Men det skal nok gå! Det er jeg sikker på!