mandag den 1. april 2013

Påskeferie #3 - de sidste dage

Efter en uge med sne, frost, sol, plusgrader og en stjålen time, lakker påskeferien nu mod enden. 

Herhjemme har vi hygget i stor stil. I to (!!!) overnatninger har jeg været alenemor, da Daniel har været en tur i sommerhus med vennerne. Heldigvis tog vi, en af dagene, på besøg hos mormor og morfar, hvor der både var besøg af moster og onkel mm. Så blev jeg lidt aflastet og hyggede mig samtidig bravt!
Desuden har ferien budt på mine bedste loppefund til dato! Til jer der bor i Århus-området, er der et fast genbrugs-marked med ALT lige fra tøj til store møbler, tallerkner, barnevogne osv. i Lading ved Sabro. De hedder Århus klunserne og har åbent hver dag. Poppelgårdsvej 1, Lading. Jeg siger det bare..

Her kommer billedspam fra de sidste dage i ferien.


















//Hej hej Pappi! God tur i sommerhus!
//Morgenhygge på sofaen
//Havregrød med Kaj-ske!
//En lille prut i ny højstol
//Vi har lånt bil og nogen synes det er afslappende ikke at skulle cykle eller gå til alt
//Jonathan og moster Malik aka. mosterLik
//Lidt planter så man kan komme i forårsstemning. Her i mit yndlingsfad/skål
//Dejlige drenge i min seng
//Rundstykker til at fejre at Pappi er kommet hjem
//Leger med iPad
//Kaf' og kag'
 - De næste 3 billeder er af mine fantastiske loppefund 
//Hækltet mormor-tæppe, 3 velholdte bøger, 2 70'er rangler i pastelfarver, og en splinterny kernelædertaske fra mærket 'RuiterTassen'
//12 tallerkner. Nogle små, nogle store og nogle dybe.
//Træ-ophæng til legestativet
- Alle tingene til 200,-!!
//Sidst, men ikke mindst, blomster fra ældstesønnen. Mit hjerte smelter.

Det har været en dejlig ferie og nu lader vi op til endnu en uge. 
Håber I alle har haft en god ferie derude. 



2 kommentarer:

Hverdags Jam sagde ...

Åååååhhhhhhh; hvor ser I søde ud.

Kia sagde ...

Taaark :)