fredag den 4. september 2015

Endnu en møbel-forvandling

Selvom jeg er en travl studine, har jeg stadig en stor passion for at istandsætte og fornye møbler. Denne gang er det 'gået ud over' vores gamle kommode som Daniel har haft siden han var barn. Den har optrædt i mange farver i tidens løb og til sidst også med lidt tapet på toppen. 
Jeg har længe villet gøre noget ved den, men har ikke rigtig haft tiden (eller prioriteret den!?). Men nu skulle det altså være.

Sådan så den ud før. Jeg fik samtidig lånt min fars vinkelsliber.. Det tog nærmest kun 5 min. pr. skuffe (hele skuffen) for at fjerne malingen.. det var helt crazy og en slags 'instant satisfaction'. Havde med det samme lyst til at slibe alt jeg kunne komme i nærheden af... 

Slutresultatet. Det blev en slags mintgrøn lys farve. Den passer skønt i hjemmet. Hjemme som vi skal bo i lidt endnu ;)

Ingen kommentarer: