søndag den 9. juni 2013

Vi er ved at være ovenpå igen

De har været nogle trættende dage efter uheldet. Både Daniel og Hannibal har været trætte og udmattede. Jeg har haft lidt mere energi, men kan godt mærke at der har været stor tankespind. 
Daniel har været lidt mut, men har været god til at få snakket om sine tanker omkring uheldet. Jeg kan mærke det tager voldsomme kræfter på ham, men i takt med at Hannibal får flere og flere kræfter igen, stiger Daniels humør også.
Hannibal har haltet lidt og haft ondt i maven de sidste par dage og har desuden været ret træt. Han har nærmest kun villet ligge inde på sofaen og se 'Barbapapa', hvilket ikke ligner ham. Han er ellers ret glad for at være ude nemlig. 
Heldigvis har vi her til aften, oplevet den samme gode gamle og livlige Hannibal, som har løbet rundt i stuen, grint, pjattet, drillet og krammet. 

Midt i alt det her, kan jeg også mærke at Jonathan i dag har været lidt pylret. Tror han har kunnet mærke vores manglende energi og den lidt 'triste' stemning i huset. Så han fik lidt ekstra kys og kram og har desuden sovet mellem Daniel og jeg i sengen de sidste par dage. 

Det jeg egentlig vil sige er, at vi er ved at være ovenpå igen :) Vi har det godt og uheldet kommer længere og længere væk. Heldigvis! 

Godt vi har hinanden.


Ingen kommentarer: