søndag den 20. februar 2011

Badedag, årsdag og hyggedag!

Ja, som overskriften lyder, så har der både været badedag og årsdag i weekenden. Lørdag morgen startede ud med en gåtur til Silvan og Babysam. Jeg skulle have mig en støtte til Hannibal i badekaret, nu da han er blevet så stor at jeg næsten ikke kan holde ham mere selv, samtidig med at skulle vaske ham... det var dog ikke et hit, desværre, så det blev en hurtig tur i bad og så op og hygge med håndklæde og creme :-) Senere lørdag eftermiddag kom mine forældre og skulle passe Hannibal i et par timer, mens Daniel og jeg skulle ud og spise og fejre årsdag! En tur på Komfur! Det var jo SÅ lækkert!! Og bare alt alt for hyggeligt... det gør vi for sjældent.. eller hvad? For når man nu gør det så sjældent, så er det vel, at det bliver mere hyggeligt og man virkelig værdsætter tiden sammen alene med hinanden!? Anyway.. det var dejligt! 
Idag, søndag, er der bare dømt hygge og en smule oprydning! Vi starter dagen ud med filen 'Due date' imens Hannibal tager sig en lur! DET er hygge!!


Foruden det, har vi i denne weekend fået ordnet og fået et par gode ting! Vi har bl.a. fået en grammofon-afspiller af min far og en flot rød bøjle til vores hjemmedesignede trip-trap stol af min søster! Tak for de ting! Desuden har vi fået nye knager op i gangen... i stedet for en lang knagerække, har vi fået enkelte knager vi har sat op.. seks styk i alt i forskellige farver. Købt i evigglad til 60 kr. stykket... de ser ca. sådan her ud!


Alt i alt en god weekend!






Tak til min far fordi han gad sætte dem op :-)


Morgensol i rodet køkken... smukt!








Ingen kommentarer: