fredag den 11. februar 2011

Fredags-hygge = Mette, Virgil og 'helt ny' lædertaske!

Selvom natten til idag fredag har været rigtig hård, fordi lille Hannibal ikke kunne sove så godt, har jeg alligevel set frem til en dag i hyggens navn! Først skulle jeg en tur ned til Mette og lille Virgil hvor vi fik snakket, hygget og drukket te! Sådan burde en fredag være ALTID! Tak for det Mette :-) Jeg gik selvfølgelig lige lidt amok med kameraet, for der er SÅ mange fine ting hjemme hos Mette som "'jeg os' vil haaaaa'", så de skal da lige vises frem på bloggen. Efter besøget hos Mette, trillede 'bossen' og jeg en tur ned i byen. Jeg skulle nemlig hente min elskede kernelæder-taske som jeg købte for knapt to år siden i en genner i århus (kan ikke huske hvilken).. Remmen til tasken gik pludselig i stykker, fordi jeg selvfølgelig har vold-brugt den til bøger, computer og mere, og af en eller anden grund, tænkte jeg at det var enden på den skønne taske. Men så kom jeg i tanker om, at jeg selvfølgelig kan gå til en skrædder med den :-) Og vupti helt 'ny' taske til mig for kun 90 kr. SÅDAN! Og nu har Hannibal ellers sovet i over 3 timer, så han indhenter det forsømte... mon ikke snart han bliver sulten?! Skøn fredag!


 Hannibal klar til at komme ud af døren



 Mette mader Virgil




 Virgil fra 23. sep. 2010














 Hannibal kysser bamsen




Ingen kommentarer: