onsdag den 16. februar 2011

Mad-dag = Glad-dag

Nu fik jeg så ikke lavet kakao med flødeskum.. kan afsløre at det har noget at gøre med, at madlavningsfløde ikke rigtig er det samme som piskefløde... Netop fordi ordet 'piske' ikke indgår... øhøm.. Men fik da lavet et lækkert brød med oregano og soltørrede tomater, samt endnu et rugbrød! Hvis det stod til mig, skulle der kun være hjemmelavet rugbrød, men kender en (host.. Daniel.. host) der spiser så meget af det, at jeg ikke kan nå at bage et nyt, før det gamle er spist. Til middagsmad fik jeg så (bl.a.) en avocado 'on the rocks'! Ja, bare en alm. avocado med salt, pepper og lidt citronsaft.. det er lækkert! Mums! Og så gik jeg og nippede lidt til brødet og skyllede det ned med mælk.. Mad-dage er gode dage 










1 kommentar:

Naja Luise sagde ...

Mmmm... det lyder lækkert! Men søde skat, du skal have endnu en rugbrødsform, så du kan bage 2 ad gangen! Og helt ærligt... Hvor gør han af alt det rugbrød???