tirsdag den 21. juni 2011

Lorte dag- part 2 - ikke så lortet længere!

Kan I huske mit tidligere indlæg om min 'lortedag', hvor alt bare var nedtur og trælst? Ja, som jeg skrev dengang, så har man jo nogle dage hvor man er totalt sort-seer... Denne dag er IKKE sådan en dag :-)
Da jeg står ude ved spejlet i morges og satte hår, opdagede jeg at min vigende hårgrænse ikke er så vigende mere!! Mit hår er ved at ligne sig selv igen og jeg taber heller ikke nær så meget af det mere. Det sidste jeg husker fra den gamle lejlighed, var et flytterod kombineret med mine lange lyse hår über alles! Sådan er det ikke her i huset... det sker faktisk sjældent at jeg finder et af mine hår! Halleluja... I havde alle ret.. det kom igen!! Og nu hvor jeg er holdt med at afblege det, så er det jo endnu bedre.. så er der selvfølgelig bare en stor udgroning, men så slemt synes jeg ikke den ser ud! Samtidig kan jeg mærke at det hår der vokser ud nu er SÅ blødt.. uummm... Glæder mig til det engang kommer HELT ud :)



Nu ikke så høj hårgrænse! Jaaaa..


Samtidig er graviditetsmaven stadig på retur.. det går langsomt, men det går den rigtige vej! 


Bum bum... har jeg mere at sige lige nu?? Ikke andet end at moralen nok er (som jeg også skrev i 'lortedag' indlægget) at når der er nedtur, kommer der også optur!
I dag er det min tur til optur :-)


Hav en dejlig dag!

2 kommentarer:

Lærke sagde ...

Hehe, det er altså lidt sjovt. Må jeg gerne synes det sjovt? :) Men godt at dit fine hår er på vej igen!

Kia sagde ...

hehe.. ja, det er lidt komisk! Det syntes jeg bare ikke lige den dag håret IKKE var der ;-) Ja, det er rart de er på vej tilbage... så kan jeg snart ikke kalde mig skaldeper mere... og det kan Hannibal desuden heller ikke!