mandag den 4. juli 2011

30 day blog challenge - day 1

Et billede af dig selv taget for nylig og 5 tilfældige facts om dig


Mærkeligt morgenbilled med cornflakes på vej ned i løgnhalsen ;)
Dette billede tog jeg en morgen, jeg tydeligvis kedede mig. Jeg tror meningen var at jeg ville lave et sjovt profil-billede til facebook. Det kom dog aldrig i brug.. hmm.. I wonder why..


5 tilfældige facts:


1. Jeg er kærester med en Doktor.. eller det vil sige at hans efternavn faktisk bare er Doktor, hvilket Hannibal nu også hedder. Jeg synes det er et sejt efternavn.


2. Hvis jeg har tømmermænd græder jeg gerne til rigtig dårlige Danielle Steel film..


3. Jeg er ud af en søskendeflok på fem.


4. Da jeg flyttede til århus som 18 årig havde jeg to jobs og tjente styrtende med penge. Jeg formåede alligevel at få overtræk... Avs, den gør ondt i min samvittighed den dag i dag :(


5. Jeg er rigtig dygtig til at tegne. Eller dvs. jeg VAR rigtig dygtig til at tegne, for når man ikke holder det ved lige, så bliver man heller ikke bedre.


Haha... det var en sjov og hyggelig challenge. Ser frem til de andre dage :)

Ingen kommentarer: