onsdag den 27. juli 2011

30 day blog challenge - day 14.. og snart kommer der feriebilleder og kreative indlæg :)

Et billede af dig og din familie


... Pinligt! Har ikke engang et billede af min familie liggende. Når jeg tænker familie, tænker jeg stadig familien, hvor jeg er datter og ikke mor.. lidt mærkeligt! Nå, men kan da prøve at kreere et lille stamtræ af min nærmeste familie <3


Far Skak Mortensen (hans børn i rækkefølge efter alder. Ældst først) --> Jeppe Stouby, Søren Stouby, Kia Mandal Mortensen, Malik Mandal Mortensen


Mor Laila Mandal --> Tine Mandal Ardal, Kia Mortensen, Malik Mortensen




Okay... Så faktisk er vi fem børn i alt.. Men ikke alle er biologiske.. 
Jo, hør nu her.. da min mor og far mødtes i 1983 (eller noget i den dur) da havde min mor en datter og min far to sønner. I 1985 fik de så mig og fire år senere min lillesøster Malik. Det er skønt at være af så stor familie... men tror nu ikke selv jeg magter at have fem børn... det er da hårdt arbejde!?


Nu er det snart tid til at der kommer en masse skønne feriebilleder op, samt feriens kreative påfund! Samtidig går jeg og leger lidt med tanken om min første giveaway. Der bliver noget at se frem til her på bloggen :)


Go' onsdag

Ingen kommentarer: