onsdag den 6. juli 2011

30 day blog challenge - day 3

Hvad lavede du i dag?


Ja, den er let. I dag vågnede jeg kl. 7:26 og ammede Hannibal, pjattede rundt i sengen med ham efterfølgende for derefter at skifte ham. Lavede morgenmad til Hannibal og gav ham det. Puttede ham ved en 9:15 tiden, hvorefter han ret hurtigt faldt i søvn. Lyder meget let og stille og roligt, ik?? Men kan så afsløre at natten har været et rod. Hannibal er ved at være i den periode i sit liv, hvor han får seperationsangst. Hvilket vil sige, det er et helvede at putte ham om aftenen og natten er præget af gråd. Pyyhhhh.... Men jeg synes vi (Daniel og jeg) klarer det meget godt. Vi gør det bedste vi kan og følger de råd sundhedsplejersken har givet os. Synes vi er meget kompetente til den hersens forældreopgave! Eller dvs. Daniel er egentlig den bedste til at slå koldt vand i blodet og sige til mig at jeg skal gå ned i stuen og køle af... så det gør jeg!


Nå, men altså, selvom natten var hård, sa finder jeg stort set altid energi til at mødes med min skønne mødregruppe! Det er rart at snakke ud med dem om de ting. Især fordi Hannibal er den yngste, så de fleste gange har de andre mødre allerede været igennem det, jeg er igennem nu. 
Så kl. 14 drog vi afsted til mødregruppe. Rart også lige at komme ned til centrum af Århus, som bare emmer af sommer. Glade letpåklædte mennesker, som udnytter enhver lejlighed til at sidde ude på græsset, spise en is eller slappe af ved åen. Ahhhh... det er da hyggeligt!?


Nå, men efter mødregruppe stod den så på træning. Fik lige afsat Hannibal til Daniel og tog så direkte op i 'det lokale træningscenter' ;-). For p***** det var hårdt i dag!! Kunne absolut godt mærke at natten var hård! Men fik gennemført det!! Stolt stolt stolt må man godt være af sig selv!


Derefter kom jeg hjem til en lille glad Hannibal og en far der stod og lavede hjemmelavet pizza.. MUUUUMS. Så efter et dejligt bad til Hannibal, ammede og puttede jeg ham. 


Jeg sidder nu her i mit træningstøj og tager en slapper, men kan høre den lille lort begynde at blive sur deroppe i sin seng. Nej, han vinder ikke i dag!! Jeg må være stærk! Slå koldt vand i blodet, som Daniel siger... Han er jo bare et brokkehoved... ikke andet end det. Det er ikke engang rigtig gråd, bare brokken...


Nå, men det var min dag! Ikke noget stort eller enormt spændende, men meget rutinepræget og stille og roligt! Glææææder mig til ferie, hvor der bliver lidt brud på de rutiner ;-)


Go´aften folks :)

Ingen kommentarer: