mandag den 25. juli 2011

Hjemkomst fra ferie og.. En AWARD!

Så er vi kommet hjem fra ferie.. eller dvs. det er faktisk ved at være en uge siden vi kom hjem, men vi havde den aftale at facebook, blogs og andet var udelukket! Kun tre-mands hygge og hvad der ellers bød på af hyggelige stunder fra ugen! Skal nok lægge billeder ud om snart, samt fortsætte min blog-challenge leg :)


Jeg har tilmed fået en award fra Pusler! Det er da skønt at hun lige tænkte på mig da hun selv modtog awarden! Tak for det og jeg leger glædeligt med!




Fem spørgsmål hører med awarden: 


1 - Hvorfor begyndte jeg at blogge? Jeg begyndte at blogge, da jeg blev vældig inspireret af andre blogge. Jeg synes det er et fedt univers af kreative mennesker der deler ud af sine erfaringer og kreationer! 


2 - Hvilke blogs følger jeg? Det står jo egentlig på min blog hvem jeg følger. Der er jo mange! De er alle specielle på både den ene og anden måde. 


3 - Favoritfarver Hmm... Jeg er fan af sort i tøjet. Gule/orange øreringe. Brunt babytøj. Blå/sorte møbler. Flerfarvede puder. Pastelfarvede fade, lysestager, borde og lamper. Hvis jeg skal sige en favoritfarve... hmmm... så er det nok blå... Blå bliver jeg stort set altid glad af at se på :)


4 - Favoritfilm 'Amelie' - fransk FANTASTISK film! Soundtracket faktisk også ret fantastisk!


5 - Hvilke lande vil jeg gerne besøge? Jeg har været meget i vesten. Mexico, El Salvador, Cuba, NY mm. Men østen har jeg aldrig besøgt. Jeg vil enormt gerne opleve Nepal. Faktisk vil jeg også enormt gerne til Grønland og køre i hundeslæde på indlandsisen.. tror det er et ubeskriveligt syn! 


Hihi... det var da en hyggelig award! Jeg sender den videre til:


Mama Lola


LaRaLiL


by Kaas..


Håber I vil lege med :)

Ingen kommentarer: