tirsdag den 16. august 2011

Nu med dagpleje-barn

Så kom dagen (pludselig) hvor Hannibal skal ud i den store store verden!!! 
Ja ja.. okay okay, det er måske at overdrive, men sådan har jeg det rent faktisk! 


I dag var det Hannibals første tur i dagpleje. Det gik rigtig godt og han hyggede sig MEGET og var helt optaget af de to store børn på 2 år, men samtidig kravlede han rundt og 'råbte'/snakkede med de andre børn. Som sagt, så gik det godt. Det er meget værre med mig.. Puha.. troede da jeg var helt klar, men kan godt mærke at jeg får en klump i halsen, ved tanken om at Hannibal nu ikke skal være ved mig 24-7. Det er ligesom en slags æra der er forbi.. Det er gået så hurtigt! Jeg glæder mig til, at den her indkøringsperiode er overstået og at han (forhåbentlig) bliver glad for at være der. 


Kom glæde, kom positivitet, kom gode dage, kom god fremtid! 


<3

4 kommentarer:

Anna sagde ...

Pyha, jeg kan sagtens huske følelsen. Det var en stor overvindelse. Vær dog super glad for, at han virkede tilpas. Det er endnu værre, hvis ens barn ikke har lyst til det. Sådan var det med min pige, og DET var hårdt!
Held og lykke med de næste dage.

KH
Anna

Kia sagde ...

Åh, din stakkel! Jeg ville da være et vrag hvis Hannibal havde det sådan. Men puha, har dog stadig lyst til at sætte mig ned og tude lidt...
Må hellere tage et par dybe indåndinger og tænke positivt, så han ikke kan mærke jeg er for ked af det :) Jeg ville nødigt have han skulle føle sig svigtet (hvilken han nok ikke kommer til) for jeg har set hvad svigt kan gøre ved folk :(

Nå, positive tanker kom til mig :)
Tak for din kommentar!

Anna sagde ...

Ja, jeg måtte ende med at kaste håndklædet i ringen og få Jonas, min mand, til at tage 14 dage fri, så han kunne overtage indkøringen. Ved næste barn skal jeg ikke have noget med det at gøre. Det var sindssygt hårdt. Men godt at høre, at det har været endnu en god dag i dag.

KH
Anna

Kia sagde ...

Puha! Det lyder da virkelig som en hård omgang :( Kunne hun bare slet ikke lide at være der?? Jeg frygter lidt at Hannibal pludselig begynder at synes det er træls at være der, eller indser han skal derhen hver dag, og at jeg ikke kan være der.. Men indtil videre går det jo godt, så det prøver jeg at holde fast i.