torsdag den 4. august 2011

Yoga

Jeg besluttede forleden at de dage jeg ikke træner i Fitness World, ville jeg bruge på noget andet fysisk. Jeg har for lang tid siden gået til yoga og husker tydeligt hvor dejligt det var for kroppen og hvor meget mere smidig jeg pludselig blev. Jeg har dog hverken tid eller penge til at melde mig på et hold, så jeg besluttede at købe en DVD og gøre det hjemme, når Hannibal sover.


Har lige lavet øvelser i 41 min. (der fløj afsted) og kan mærke hvor vanvittig rart det er! Man bliver så dejlig afslappet, samtidig med at have (gode) ømme brugte muskler i HELE kroppen..


Yoga DVD og te med lime og ingefær... ahhhh, kan I mærke harmonien!? 
Jeg kan klart anbefale denne DVD! Den er købt her og der er både en masse yoga øvelser, afspænding og meditation. 


Enjoy



2 kommentarer:

Lærke sagde ...

Ja, jeg mærker det :)

Kia sagde ...

hihi... skønt!