mandag den 1. august 2011

Så blev det hverdag igen... snøft snøft

Så skal jeg lige love for der blev stille i det lille hus! Hannibal sover, Daniel er på arbejde og jeg har lige støvsuget og sendt ansøgninger ud.. Ja, det er sindsoprivende, ikke??


Om kun 2 uger skal lille Hannibal starte i dagpleje. Det bliver skræmmende og spændende på samme tid.. og sikkert også hårdt (for mig især). Jeg må dog indrømme at jeg er begyndt at glæde mig til, at min barsel slutter.. Nu er det altså begyndt at blive en smule kedeligt at være på barsel og mine inspirationer til forskellige aktiviteter hver dag, er efterhånden ved at høre op. Jeg er virkelig ved at være klar, til en arbejdsom hverdag! Ja ja.. at være på barsel er skam også arbejde.. men altså det er jo 'rigtig' arbejde jeg savner. Jeg har altid(!) enten arbejdet eller gået i skole siden jeg var lille. Har altid haft ungdomsarbejde ved siden af skolen (med få undtagelser i gymnasiet), har altid arbejdet ved siden af mit voksne studie og nu har jeg altså hverken arbejdet eller været i skole i over et år.... Det er til at blive rastløs over! Nu vil jeg gerne i gang med det igen! Jeg trives altså bedst i et miljø, hvor jeg har en smule travlt med forskellige ting. Hvis jeg ikke er booket op i kalenderen kan jeg blive helt doven og SLET ikke gide noget! Så kom nu! Giv mig et arbejde :)


Dagens blog-fix og larmende stilhed! Kun lyden af blæsten i træerne udenfor og tasternes 'klikken' fra tastaturet fylder huset lige nu.

Kalender der bare venter på at blive fyldt ud.. suk!

Ny-slået græs og hæk der dufter af sommer(ferie).. SUK!

Hannibal tager sig en lang lur.. suk!
Det er altid lidt et antiklimaks den første arbejdsdag efter ferie. Det vil så sige DANIELs første arbejdsdag efter ferien. Nu er jeg igen ene mand/kvinde om at stimulere og lege med Hannibal helt indtil kl. 16.30! Hvad skal vi dog finde på i dag!?? Hmmm.... En gåtur i hvert fald.. men hvorhen? Godt mødregruppen kommer i morgen!!



Ingen kommentarer: