fredag den 16. september 2011

Jeg ønsker mig.. #5

.. En krop der på mirakuløs vis, ikke er mærket af graviditet!




Well... hvis jeg havde en personlig træner og en masse tid og penge, SÅ så jeg i hvert fald sådan her ud!!!! ;) 


Ja ja.. så slemt er det heller ikke, men ens krop forandrer sig altså bare når man får afkom! Skønne afkom, der selvfølgelig er det hele værd! Det skal da siges.. Ikke desto mindre er man jo selv herre over sin krop, så hvis man vil se sådan her ud, må man (læs; jeg) ud og løbe nogle flere ture! Men når jeg så endelig, efter en lang dag, kan nyde min lille familie, så er motivationen for at bruge den tid på løbetur, altså ret minimal :( Hvis jeg nu bare var superwoman! Kan nå alting på den halve tid og samtidig have tid og glæde til overs for familien. 
Eller som nogle kvinder kan fremstå; laver ALT mad selv fra bunden (ALT - også cornflakes.. er jeg sikker på), syer ALT tøj selv (også underbukserne), er super tynde med faste bryster og ingen strækmærker eller hængemave, har tid og kæmpe overskud til sine børn hver eneste dag.. og desuden er børnene altid søde og kære og aldrig besværlige! Sådan vil jeg også væææreee! Det findes da ikke? 


Ej, jeg skal ikke klage, jeg har jo en super let søn. Så let at jeg ikke tror det er muligt, at nr. 2 kan blive lettere! Jeg har desuden også en skøn kæreste, som synes jeg er smuk selvom jeg ikke altid selv synes. What more do I need? Det er heldigvis de ting i livet, der er vigtige for mig nu! Plus hvad jeg selv synes selvfølgelig. Ja, jeg skal bare stadig vende mig til, at se mig selv i den 'rolle' jeg har nu, som mor og familiemenneske. Men jo mere jeg vender mig til det, jo mere holder jeg af det! 


Det er skønt at være mor med nemt barn og sød kæreste.. og anderledes krop! 










Mine drenge.. mit liv! MIT!!

Ingen kommentarer: