torsdag den 22. september 2011

Verdens bedste dippenade og endnu en let pastaret

Den her går ud til Daniel, min skønne kæreste! Han lavede for noget tid siden, sin egen hjemmelavede dippenade, som egentlig skulle have været en grøn pesto.. Han havde ikke lige de rette remedier til den grønne pesto, så den endte med at blive rød og helt vildt lækker. Jeg kan, uden p**, ikke få nok af den. Jeg er hende man finder henne ved køleskabet kl. 22 om aftenen, for liiiige at tage lidt dippenade til lidt brød.. Det er, i min verden, den bedste dippenade jeg længe har fået! Ja, intet mindre end MUMS!!



Soltørerrede tomater
Stegte solsikkekerner
olivenolie
parmasan
citrosaft
Ja, det er altså en ret så let opskrift! Nå, men nok om den.


Daniel har jo lige haft fødselsdag. I den forbindelse, fik han, af mine forældre, et par kogebøger. Bl.a. en kogebog af Jamie Oliver, som vi da lige skulle prøve. Den anden Jamie Oliver kogebog vi har, er godt brugt, så det er rart at få nyt ind.
Aftenens ret bestod derfor af pastaret ala Jamie. 





Kort sagt (gider ikke skrive HELE opskriften til denne) er det pasta med solsikkekerner, parmasan, citron og persille... Let og lækkert! 


Det er rart med noget let! Og jeg er imponeret over, hvor let det er at lave mad fra Jaimie Olivers kogebøger, og hvor lækkert det ofte bliver! 


De kan anbefales!







Ingen kommentarer: