onsdag den 28. september 2011

Lortedag - part 4 .. Nu med lort på igen :(

Selvom opturen i går, fyldte meget, så er der en træls ting, der fylder i dag! Noget meget mindre 'overfladisk'.. 


Hannibal har nemlig fået tilbagefald og er blevet syg igen. Jeg ringede til dagplejen, for at høre hvordan han har 'opført' sig i dag, fordi han græd i morges da jeg afleverede ham.. og det gør han ellers ALDRIG! 
Hun mente han hellere måtte komme til læge igen.. Han er ikke som han plejer, spiser ikke og græder hele tiden.. Åh, min moderhjerte græder også når hun fortæller sådan noget. Jeg føler mig med ét som en dårlig moder, når jeg afleverer en grædende søn, der åbenbart er utrøstelig. Han må jo ha' prøvet at fortælle mig noget, og så forlader jeg ham bare... 


Oven i det, så forestiller jeg mig alle mulige frygtelige ting han kan fejle og hvor synd det er for ham, at han har det skidt! Heldigvis har jeg fået en tid hos lægen (igen igen) og så må jeg åbenbart være en smule mere standhaftig, så de kan finde ud af, hvad det er der er galt med ham. Halvanden uge med feber, hoste, snot og utilfredshed og nu ingen appetit er da lang tid for sådan en lille purk! Jeg krydser hvad krydses kan, for at Hannibal ikke er alvorligt syg, og at lægen kan sige mig hvad der er galt med ham....


Vil I krydse med mig?





4 kommentarer:

Lærke sagde ...

Selvfølgelig! X God bedring til den lille.

Anna sagde ...

Hej Kia

Åh, jeg håber da, at der ikke er noget alvorligt med ham. Men min oplevelse er nu, at man skal igennem en masse sygdom i den alder - han skal jo have opbygget et imunforsvar mod alle de nye bakterier og vira. Lara var syg meget det første efterår i institution.

KH
Anna

Kia sagde ...

Lærke: Tak skal du have! Det hjalp med dit X

Anna: Ja, du har ret! Immunforsvaret er jo helt 'grønt' endnu og faktisk sagde lægen i dag, at en virus sjældent kommer alene hos sådanne små, så det er derfor han har været syg så længe. De er simpelthen kommet på stribe. Men de tog en blodprøve på ham, for at måle hans infektionstal i blodet og det var normalt, så han er ikke alvorligt syg.. thank God :)

Tak for jeres kommentarer, de varmer!

Anonym sagde ...

This is the right website for anyone who would like to understand this topic.
You know so much its almost hard to argue with you (not
that I really will need to…HaHa). You
certainly put a new spin on a subject that has been written
about for many years. Great stuff, just great!

Also visit my website; www.house keeping jobs.com