mandag den 25. juni 2012

26+3 Graviditetsstatus - av!

Så er det lige tid til en lille graviditetsstatus herfra.


Maven vokser stille og roligt. Synes dog jeg var meget større sidste gang, men lillebror vokser og møver rundt, som altid. Så det er jo skønt.


Jeg synes at have fået lidt mere energi og mindre ondt i maven. Til gengæld er min appetit stadig ikke kæmpe stor. Jeg spiser og drikker, men er aldrig meget sulten. 


Jeg kan mærke jeg er ved at få en del bækkenløsning foran i skambenet. Med andre ord, gør det simpelthen så nas, hvis jeg har ligget på siden, eller stået i en forkert stilling (støvsuget, lavet mad mm.) hvilket er ret frustrerende. 
Samtidig står plukveerne i kø, ved bare den mindste overanstrengelse, såsom at løfte Hannibal eller gå en tur. Jeg kan faktisk bedst lide at cykle for tiden.. Hvis det ikke går for meget opad ;) Det giver af en eller anden grund, ikke plukveer. 


Jeg skal til min anden graviditetsundersøgelse på torsdag, og håber at lægen kan give mig nogle tricks, til mindre smerter i bækkenet og færre plukveer. 




Mit view


Billede findes HER


Lillebror i maven vejer ca. 915g. og hvis man strækker ham ud er han ca. 32 cm. ifølge statestikkerne. Se mere HER




Ingen kommentarer: