mandag den 11. juni 2012

Eksamens-læsning skudt i gang.. igen..

Med mine to drenge afleveret i henholdsvis arbejde og dagpleje og den sidste dreng møvende i maven, er det endnu engang tid til eksamenslæsning. 
Jeg må tilstå med det samme, at jeg simpelthen ikke kan komme igang denne gang, nu hvor den 'vigtigste' jo er overstået... Suk! Lige pludselig får jeg idéer til at lave alle mulige andre praktiske og upraktiske ting.. det er vel det man kalder overspringshandlinger?? 


Men alligevel tog jeg mig sammen her til morgen, lavede lidt morgenmad og åbnede både bøger og computer!




Status her efter 3 timers tid er som følgende; Har fået dannet mig et lille overblik over mit læsning, har brugt 30 min. på facebook/blogge og har taget mig et laaaaangt bad efterfulgt af ansigtsmaske. Ansigtsmasken er desuden et must have for tiden. Når jeg er gravid slår jeg let ud.. Dvs. der skal ikke meget til før en lille bums melder sin ankomst! Og så er det jo yderst vigtigt at bruge læseferie på lange bade og plejning af ansigt!!




I går havde vi rigtig hyggeligt besøg af mine forældre. Jeg har længe plaget min mor om at låne hendes symaskine, nu da den anden jeg havde lånt, pænt skulle afleveres tilbage. Så den havde de med!! Jubiii! Nu skal jeg snart igang igen med syprojekterne, hvilket jo passer glimrende i forhold til min kommende barsel. 




Den er dog ikke blevet pakket ud endnu, da jeg ikke rigtig har et sted jeg kan placere den. Vores arbejdsværelse er jo kommende børneværelse og jeg har hevet i Daniel hver dag, for at vi kan få flyttet vores skriveborde hen under trappen og jeg kan begynde på børneværelset og gøre det lidt mere hyggeligt herhjemme.. lige nu synes jeg ikke heeelt det spiller. 





3 kommentarer:

ditte marie sagde ...

HAHA jeg har skrevet om præsis det samme i dag: overspringshandlinger!!!!!

Årh, den kære eksamen!
Det er djævlens værk!

www.kongbertram.com

Anna sagde ...

God læsning - krydser fingre! Og glæder mig til at se hjemmet nyindrettet :-)

FEDT med syprojekter!

Knus

Kia sagde ...

Ditte Marie: Ja, en eller anden sadist har gnedet sig i hænderne, da man opfandt eksamen!!!

Anna: Tak! Ja, denne gang er det nok mere held en forstand der skal til ;)