tirsdag den 12. juni 2012

Mit liv som græsenke

Ja, så er det endnu en aften, hvor jeg er græsenke! Daniel har en fast dag om ugen hvor han spiller fodboldkamp. 
Det er både hyggeligt og kedeligt på samme tid. Da jeg gik i skole var det rart nok at have nogle aftner i eget selskab, da jeg, selvom jeg er meget social anlagt, elsker min alene-tid. Men nu hvor jeg er 'hjemmegående' og læser til eksamen har jeg RIGELIGT med alene-tid ;) Derfor ser jeg virkelig frem til både at skulle hente Hannibal hver dag og være sammen med Daniel om aftenen og snakke om alt og intet, eller bare nyde hinandens tilstedeværelse i stilhed. 


Når man er græsenke en tirsdag aften, står den på tomatsuppe fra 'Mou'. Når man ikke skal lave suppen selv, er dette et ret godt alternativ og jeg er VILD med den!


Beklager de lidt ucharmerende 'klatter' på kanten af tallerknen, men sådan går det når man hælder direkte fra gryden og ikke tager en suppeske. Man må godt dovne den når man er græsenke!

I weekenden er der 'northside festival' her i Århus og det skal Daniel selvfølgelig også med til (hvilket altså er helt iorden med mig - jeg er jo ikke hans mor der skal 'give ham lov'). Og så er jeg på den igen. Græsenke -stilen.
Men heldigvis er Hannibal og jeg velkomne hos mine forældre og det passer både mig og ham (ja, sikkert også Daniel) meget godt! Selvom jeg elsker at bruge tid med Hannibal lige pt. (kan ikke få nok af ham... må være graviditetshormoner), er det nok bedst at vi ikke går op og ned ad hinanden en hel weekend, hvor det kun er os to... Det kan godt blive en prøvelse i sig selv. 





Ingen kommentarer: