lørdag den 29. oktober 2011

Hannibal 1 år - fejringen!

Jeg lovede jo et indlæg om fejringen af Hannibals fødselsdag, så here it comes ;)


Det har indtil videre (klokken er jo kun 15.54) været en rigtig god dag og faktisk helt uden stress eller jag.. Også selvom fødselaren startede dagen ud med 38,4 i feber :( Øv! 


Jeg stod i køkkenet fra kl. 9.30 og begyndte på lagkage og boller. Resultatet blev rigtig godt, skulle jeg hilse at sige:) 


Ud over maden kom de skønneste gæster forbi! Nemlig farmor, faster, mormor og morfar! 


Kort og godt... mere vil jeg ikke skrive... billederne taler for sig selv.. <3
















Når der er lagkage, boller, gaver og konstant opmærksomhed, så kan man godt trodse feberen! Det gjorde Hannibal i hvert fald og elendigheden blev erstattet med grin, kram og 'hamren' i bordet!
Mon ikke han kunne mærke at det var ham vi fejrede?? 


Håber I kunne li' billederne! Jeg synes de giver et godt billede af vores dag! Det er bare ærgeligt man ikke kan sætte lyd på, så I kunne høre hvor smuk en fødselsdagssang Hannibal fik. Han blev i hvert fald helt stille og kiggede, med sine store øjne, rundt på os alle sammen, mens han til sidst kom med et kæmpe smil! 


Min lille dreng er ved at blive en stor dreng.. og jeg kan nu ikke kalde ham min baby mere, men mit barn!


Mit lille barn.. 



Ingen kommentarer: