mandag den 31. oktober 2011

Nyt legetøj = nyt legehjørne

Når man nu fejrer 1-års fødselsdag, så giver det en god anledning til at få sorteret i alt det gamle legetøj. Jeg er enormt dårlig til at smide ud, så jeg gemmer bare tingene i stedet for. 
Nogle ting er også så gamle, at jeg ikke kan få mig selv til at smide dem ud.. I ved, de ting der går i arv og stadig hitter hos ungerne.
Nå, men her til formiddag har jeg så, sammen med lille syge Hannibal, ryddet lidt ud og sorteret lidt. Sjovt nok, bliver alt det glemte, og for længe siden kasseret legetøj, lige pludseligt sjovt igen, når mor hiver dem ud af kurven. 
Men så er det jo godt, at mor ved bedre, og at de ting ikke hitter i mere end 5 min. nu. 


Så nu er der kommet et nyt legehjørne i stuen til Hannibal, med alle de nye gaver og lidt af de gamle ting. Den gule fletkurv med det meste legetøj er gemt lidt væk, så det er lettere at overskue de nye og sjove ting.




Så smart at sædet i 'den nye bil' kan løftes, så det nye dublo kan ligge deri :)



Jeg kan næsten garantere, at når Hannibal kommer op fra sin lur, så kravler han fluks hen til mit flotte nyopstillede legehjørne og flår tingene ud af gå-vogn, dåser mm. Det er sådan det skal være ;)


Go' mandag!



1 kommentar:

Boselade sagde ...

Det ser super ud!
Jeg skal også til at sorterer legetøj...... puha det er lidt svært, når de har så meget ;-0
-Men man må være hård!
Håber jeg bliver det en dag ;-0 hi hi hi