fredag den 7. september 2012

37+0 - Graviditetsstatus - Tanker om fødsel!

Så er jeg fulde 37 uger henne, hvilket betyder at hvis fødslen skulle gå i gang nu, så føder jeg ikke for tidligt! Kun 3 uger til termin :) 

De sure opstød og søvnløse nætter fylder stadig en del for mig, men jeg tror også at de søvnløse nætter skyldes noget andet end 4-5 tisseture og ubehag i bækkenet... Nu skal jeg jo snart føde...

Jeg kan næsten ikke overskue at skulle igennem en fødsel igen (men det er jeg jo nødt til). Jeg må nok erkende, at jeg er en smule mindre kæphøj denne gang, end jeg var sidst. Af gode grunde vidste jeg jo heller ikke sidst, hvad det EGENTLIG var jeg gik ind til. Det ved jeg nu... Pyha, hvor jeg ved det! 

Det var jo en rigtig god fødsel sidst, selvom den varede 20 timer og Hannibal blev taget med kop. Men jeg havde en rigtig god oplevelse og var hverken nervøs eller bange på noget tidspunkt! Det tror jeg heller ikke jeg bliver denne gang, men bare tanken om alle de timer med veer, kan tage pusten fra mig lige nu. Det skal sådan set bare overståes, hvis du spørger mig... 
Jeg er ikke rædselsslagen for fødslen! Jeg ved bare godt hvad jeg går ind til denne gang ;)

Her er lige de obligatoriske mavebilleder og jeg undskylder 'søndags outfittet', men lige sådan et humør er jeg i, idag! Desuden tror jeg maven er sunket lidt, hvilket jo er meget godt, for så ligger han nemlig ikke og trykker så meget på lungerne mere. Til gengæld tisser jeg non-stop!






Livmoderen er nu så stor:

Billedet findes HER


Ingen kommentarer: