mandag den 3. september 2012

Weekendens køb og loppefund... og et gammelt bekendtskab!

Så er det mandag igen og weekenden har bragt nye ting til huset (eller bare mest til mig). 
Jeg har lovet mig selv et par ting i denne graviditet. Et par ting jeg vil købe fra nye. Vi har jo næsten ikke købt noget til lillebror, da han jo kan arve stort set alt fra Hannibal, så denne gang ryger mine penge til lidt forkælelse til mig. 

Jeg har bl.a. gerne ville have en ny pusletaske, som (foruden en ammepude) har stået øverst på min ønskeliste. Jeg havde egentlig en bestemt i hovedet (gul læder-immiteret taske), men for det første var Daniel ikke heeeeelt vildt med den, for det andet har jeg ikke lige kunne få fat i den uden at skulle købe den på nettet, og det kunne være rart at prøve at have den 'mellem hænderne' inden købet. 
Men her i weekenden, var vi en tur i KRUTTER (se linket til forretningen i billedet i højre side) i Århus og de havde DEN! 
Ikke den jeg oprindeligt ønskede mig, men DEN taske! En mega meget federe pusletaske, der er ret unisex (hvis du spørger mig) og en meget federe farve. Desuden mere praktisk og større end den gule jeg havde set på. Den kostede desuden det samme, så der var kort betænkningstid inden jeg købte den! 
Jeg var nærmest helt høj, da jeg kom ud af forretningen :) Og ja... den har allerede været i brug til Hannibal! Jeg eeeelsker den!





Lækker mørk brun! Rummelig. Behagelig at gå med. Bare lige det jeg ønskede mig!

Desuden har jeg bestilt en ammepude på nettet i dag, som er den anden ting øverst på min ønskeliste. Den ser sådan her ud:

Den kan købes HER

Nu mangler jeg bare en håndcreme, som skal pakkes ned i tasken til sygehuset! En lækker håndcreme, som jeg købte til en nybagt mor i sommers, men som jeg egentlig gerne selv vil have fingrene i nu. Bogstavligt talt. 
Cremen er fra Dermalogica. 

Nu til andre køb jeg gjorde i weekenden. Ja, dankortet er nok en smule glødende...



En dejlig neutral neglelak, kan man vist godt kalde det. Jeg ledte lidt efter en, der ikke skreg af farve, men som alligevel kan 'glatte neglen ud' og skjule lidt af det hvide i spidsen. Og den her er faktisk udemærket. Tror også jeg skal have en der er lidt mørkere!

Desuden har der jo været ingerslevs marked i denne uge. Jeg var derude en tur med Hannibal, så jeg kunne ikke dvæle over tingene på samme måde, som når jeg er alene afsted. Har jo en vis herre i klapvognen der bliver utålmodig hvis vi holder stille for længe. Nå, men det blev til to fund. Kom af med 50,- i alt, så det er udemærket!


Et blåt net med polkaprikker og en dejlig 'uldet' cremefarvet lang cardigan fra Gina Tricot. 

Desuden har jeg fornyet et gammelt bekendtskab...

Kan I huske den her?


Gode gamle Nokia! Der aldrig går i stykker.... 
iPhonen kunne ikke mere efter godt og vel 3 år, så jeg tyede til denne, som jeg købte i sin tid (nok i 2009). Den har været igennem mine hænder, min fars hænder og er nu kommet tilbage til mig. Som reserve indtil jeg får en ny mobil. Ikke en disse er der sket med den... Den fungerer stadig 100%! Og lidt hyggeligt er det med sådan en 'retro telefon'.. Savner dog at kunne tage ordentlige billeder med den ;)

Håber I har haft en god weekend!


1 kommentar:

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en flot taske(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor 3 heldige læsere hver vinder en smuk halskæde(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html