lørdag den 15. september 2012

38+1 - Graviditetsstatus - Vraltefanden med redebygger-genet

Nu synes jeg for alvor jeg er begyndt at vralte. Ikke hele tiden, men når jeg skal gå langt, eller har siddet i en forkert stilling.. Så vraltes der ;)

Nå, men kun under 2 uger til termin!! Wuupiii! Så skal den fødsel bare overståes, tak!

Foruden heftige halsbrænde (især om natten), ca. 20 tisseture om dagen, vraltning og blodsprængninger, så har redebygger-tendensen for alvor vist sig i denne uge. 
Jeg har simpelthen ryddet op, sorteret og pakket i stor stil! Nu er der virkelig ikke flere hængeparier tilbage i huset, som jeg kan gøre noget ved.. ALT er ordnet. Nu er jeg klar! Og det er virkelig atypisk mig! Jeg er lidt af et rodehoved, så der er normalt ALTID hængepartier her og der... Men ikke nu... Og det er helt mærkeligt.. på den fede måde :)
Det er lidt ligesom at have haft lektier hele livet og så pludselig slet ikke have nogle.. Man går hele tiden og tænker at der er et eller andet der skal ordnes... men det er der så bare ikke!

Her komme de obligatoriske mavebilleder:




Livmoderen er nu så stor:

Billedet findes HER
Et af mine mange projekter jeg fik ordnet, var bla. at stille tremmesengen ind i soveværelset og hænge min (lillebrors) fantastiske gave op!



Nemlig denne smukke elefanturo jeg præsenterede for noget tid siden, lavet af hende her!

Den klæder rummet så fint! 

Nu tæller jeg bare dagene og venter på at lillebror kommer til verden! Vi har forresten fundet et navn, men det vil jeg vente med at afsløre til han er her :) 

Kan I gætte hvad det er? Det har været på vores liste over navne...

God weekend!

Ingen kommentarer: