tirsdag den 25. september 2012

En stor dreng :)

Nu er der kun en månedstid til at Hannibal bliver 2 år! Hold da op tiden går stærkt, men sådan er det nok for småbørnsforældre.. Eller forældre i det hele taget ;) Man kan næsten ikke følge med!

Jeg synes virkelig der er sket meget i Hannibals udvikling siden han var 1,5 og så til nu. Han er gået fra en genert, stille og MEGET forsigtig dreng, til en snakkende, fræk og sprælsk lille fyr! Og meget bestemt! Han er kommet i 'MIN!!'-alderen. Dvs. at ALT han har fingerne i er hans.. 'MIN!!'. Da vi var ude ved bedsteforældrene i weekenden, havde ham og min mor en ret sjov 'diskussion' om hvem der var 'MIN MOR!!'. Min mor skulle bare sige '...min mor...' og så løb Hannibal hen til mig og råbte tilbage 'MIN MOR!!!!'.. Hahaha.. Så kært! 
Jeg skal slet ikke få nok af Pølle disse dage. Jeg smiler konstant når jeg tænker på ham, nyder hans selskab og føler mig utrolig heldig over, at have så skøn en lille (og fræk) dreng!

Her kommer lidt billedspam med ældstesønnen (ikke kronologisk rækkefølge):

Sand mellem hænderne og i bukserne. 'Den permanente', Århus, juli 2012

Legeplads i regnvejr. Hasle, juni 2012

Pappi und Pølle på tur. Hasle bakker, august 2012

Ude og fange balloner til Stella Polaris. Botanisk Have i Århus, august 2012

Pagne og houre dourves a la Bolle inden kl 12. Århus, juli 2012

Hygge på tæppet til Stella Polaris. Botanisk Have i Århus, august 2012

Hoppe, hoppe på Børnenes Jord. Århus, april 2012

Kongen af Hasle. Hasle, august 2012

Fortæller om biler mm. ved morgenbordet. Hasle, juli 2012

Passer på lillebror. Hasle, juli 2012

Gået kold i bussen med bolle i hånden. Århus, maj 2012

Frisk dreng på vej i Netto. Hasle, juli 2012

Kaster bolden i blomsterbedet. Hasle, maj 2012
Han er så skøn! Tænk at man kan elske nogen så højt, som man elsker sine børn. Tænk at man kan besidde den slags overvældende kærlighed. Det er dejligt og ubegribeligt på samme tid. 

Ode til Hannibal :)


2 kommentarer:

Dottie sagde ...

Tillykke om en måned!
Hvor er det nogle skønne billeder!
Jeg vil give dig ret i, at den er helt overvældende den kærlighed man oplever som forældre :)

Kia sagde ...

Tak :) Ja, det er ikke ti at beskrive! Også selvom man sommetider kan få lidt nok af dem i deres 'trælse humør'... men det er heldigvis sjældent :)